CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, June 6, 2008

hari ni...

buring..tak bleh nak tdo plak balik rewang ni..huhu..kadang2 busan gak life aku ni..tak de yg menarik...kadang2 nak cemni..kadang2 nak cemtu..apala yng aku nak ..4hb aritu baru j bufday aku..cukup dah umo aku 23..rase2 cem dah tue plak...kui2...dalam hari yg sama mak aku balik dari umrah, tapi aku tak g jemput pun koz d attend course..dah la tak g amik,g tgk wyg plak lpas tu..bkn nak g jmpe mak dulu..hampeh tol..jgn la wat cem aku ni...tapi nsb baik ms balik dalam pukul 11 mak ok je...cian mak demam..almaklumla cuaca kat sana panas pastu tgh byk renovation..tapi nasib mak dah selamat mengerjakan umrah..alhamdulillah..nak cite pasal bufday plak ni..byk dapat aksesori keter jer..maklumlah..kete tu lah harijadi aku utk diri aku...hehe..promot2..itu lah impian aku...at last d gak keter...c.anang sponsor sticker..pnuh dah sticker kat keter aku..pergh!!! dh mcm p dah..tak p la..aku trime j..org bagi kan..tapi aku tgah menanti satu hadiah ni..tapi entah bila nak dapt..huhu..penantian blom berakhir..aku tgu sampi ujong blb nam ni...

0 comments: